Transporturile

Transporturi internationale in diferite tari ale Uniunii Europene: Austria, Belarus, Cecenia, Cipru, Republica Ceha, Germania, Danemarca, Spania, Estonia, Finlanda, Franta, Marea Britanie, Malta, Portugalia, România, Slovacia, Slovenia, Suedia și Turcia.

Expedițiile noastre durează între 2 și 5 zile lucrătoare pentru a ajunge la destinația finală, din momentul efectuării cumpărării.

Dacă aveți întrebări sau întrebări despre comenzi și livrări, puteți să trimiteți un e-mail la sales@lensify.net vă vom ajuta cu plăcere.

(Datorită anumitor restricții privind embargoul privind etichetarea și conținutul produselor, nu distribuim în prezent în toate țările, vom trimite doar la cele specificate mai sus).



1. Returnează defectele de fabricație
Utilizatorul poate să revină la LENSIFY OÜ, fără costuri, pentru orice produs care are defecte de fabricație. Este foarte important să se țină seama de originea produselor contractate, prin urmare, utilizatorul va avea o perioadă de o lună de la achiziționarea produsului, să contacteze LENSIFY OÜ pentru a explica motivele returnării. În cazul în care această perioadă este depășită, utilizatorul este responsabil pentru orice deteriorare și / sau deteriorare.

Returnarea produselor care prezintă defecte de fabrică, în timpul stabilit, nu va avea niciun cost suplimentar pentru Utilizator.

Pentru a formaliza întoarcerea, utilizatorul trebuie să contacteze LENSIFY OÜ prin secțiunea de contact în intervalul de o lună acordat, unde vă va îndruma pentru procesul de rambursare a banilor sau schimbarea articolului.

Fiecare produs returnat trebuie să fie neutilizat, să aibă toate etichetele, ambalajul și, dacă este cazul, documentația, piesele și accesoriile originale care vin împreună cu acesta. În cazul în care Utilizatorul nu procedează astfel, LENSIFY OÜ își poate rezerva dreptul de a refuza returnarea.
Odată ce produsul a fost primit și defectele evaluate, LENSIFY OÜ va comunica că este de acord cu privire la calea de urmat în ceea ce privește schimbarea sau rambursarea.

Schimbarea, trimiterea unui nou model sau rambursarea nu implică costuri suplimentare pentru Utilizator.

2. Dreptul la retragere

În LENSIFY OÜ suntem convinși că utilizatorii noștri vor primi cele mai bune produse de pe piață, cu toate acestea, în cazul în care utilizatorul nu este mulțumit de produsele primite în comanda sa, Utilizatorul, în conformitate cu Legea generală pentru apărarea consumatorilor și Utilizatorii vor avea o perioadă de paisprezece (14) zile pentru a returna întreaga comandă sau, dacă preferați, puteți să returnați oricare dintre produsele care au făcut parte din comanda totală. Acest proces se face fără colectarea oricărui tip de reduceri și fără a fi nevoie să se indice motivele.

Cu toate acestea, în acest caz, utilizatorul trebuie să fie direct responsabil pentru costul de returnare al LENSIFY OÜ, indiferent dacă returnează comanda în întregime sau dacă decide să returneze numai unele dintre produsele din comandă.

Încă o dată, prin intermediul canalelor de contact, acestea vă pot sfătui cu privire la politicile noastre și vă pot ghida în cadrul procesului.

De asemenea, este important să rețineți că LENSIFY OÜ nu este responsabilă pentru compania de curierat angajată de utilizator pentru a returna comanda. Prin urmare, recomandăm utilizatorilor noștri să solicite companiei de curierat dovada livrării, atunci când curierul a depus produsul la birourile Lensify.

Costurile returnării comenzii (cum ar fi, de exemplu, costurile de expediere prin intermediul companiilor de curierat) vor fi suportate direct de către utilizator.

3. Politica de schimbare a produselor
LENSIFY OÜ nu permite schimbul între un produs achiziționat de către utilizator pentru un alt produs care este oferit pe site, fără nici o forță majoră, cum ar fi un defect din fabrică.

În cazul în care utilizatorul dorește să facă schimbarea unui produs, trebuie să-și exercite dreptul de retragere, așa cum este stabilit în clauza 6.2, și, ulterior, să cumpere noul produs pe care îl dorește.