Întrebări frecvente



Timp și costuri de transport

Timpul estimat de livrare este de 2 până la 5 zile lucrătoare, depinde de destinația de livrare.



Îngrijirea ochelarilor

În nici un caz nu trebuie să se tragă ochelari pe o suprafață tare. De preferat, nu le lăsați mult timp în locuri în care acestea primesc lumină directă și temperatură ridicată, cum ar fi tabloul de bord al unei mașini. Utilizați întotdeauna cazul sau cazul când le transportați, acest lucru va crește durata de viață a ochelarilor și va avea grijă de sticlă.



Trebuie să creez un cont pentru a plasa o comandă?

Nu este absolut necesar. Puteți plasa o comandă fără a fi nevoie să creați un cont. Cu toate acestea, crearea unui cont are avantajele sale: în primul rând veți avea deja toate datele dvs. înregistrate în cazul în care doriți să faceți o achiziție nouă și, la rândul său, astfel puteți primi reduceri și oferte de mărfuri noi.



În ce țări trimitem?

Austria, Belarus, Cecenia, Cipru, Republica Cehă, Germania, Danemarca, Spania, Estonia, Finlanda, Franța, Marea Britanie, Grecia, și Turcia.



Ce metode de plată acceptați?

Acceptăm PayPal și toate cardurile de credit.



Cum pot urma comanda mea?

După plasarea comenzii, va fi generat automat un număr de urmărire și îl vom trimite. Prin acest număr puteți accesa toate informațiile despre expedierea achiziției dvs.



Ce trebuie să fac în cazul în care comanda mea durează mai mult de 2-5 zile lucrătoare?

În cazul în care au trecut două și cinci zile lucrătoare de la cumpărare și nu ați primit încă comanda, vă mulțumim că ne-ați contactat prin intermediul paginii noastre de contact, sunând sau trimiteți un e-mail la sales@lensify.net și vă vom ajuta să o rezolvați.