Se intoarce

Politica noastră durează 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la cumpărarea dvs., din păcate, nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb.

Pentru a fi eligibil pentru returnare, elementul dvs. trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare pe care ați primit-o. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de a fi returnate. Bunurile perisabile, cum ar fi alimente, flori, ziare sau reviste, nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.

Elemente suplimentare nereturnabile:
Carduri cadou
Produse software descărcabile
Unele produse de sănătate și de îngrijire personală

Pentru a vă întoarce, solicitați o chitanță sau o dovadă a achiziției.

Vă rugăm să nu trimiteți cumpărarea către fabricant.

Există anumite situații în care se acordă numai rambursări parțiale (dacă este cazul)
Rezervați cu semne evidente de utilizare
CD, DVD, bandă VHS, software, joc video, casetă sau înregistrări de vinil care a fost deschisă
Orice element care nu este în starea inițială, este deteriorat sau lipsesc componente din motive care nu se datorează erorii noastre
Orice element care este returnat mai mult de 30 de zile de la livrare

Rambursări (dacă este cazul)
Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit elementul returnat. Vă vom notifica, de asemenea, despre aprobarea sau respingerea rambursării.
Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei inițiale de plată, într-un anumit număr de zile.

Rambursări întârziate sau lipsă (dacă este cazul)
Dacă nu ați primit încă o rambursare, verificați mai întâi contul bancar.
Apoi, contactați compania dvs. de carduri de credit, poate dura ceva timp înainte ca rambursarea să fie înregistrată oficial.
Apoi contactați banca. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie înregistrată.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, contactați-ne la sales@lensify.net

Articole de vânzare (dacă este cazul)
Numai articolele cu preț regulat pot fi rambursate, din păcate articolele de vânzare nu pot fi rambursate.

Schimburi (dacă este cazul)
Înlocuim numai elementele dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să faceți schimbul pentru același articol, trimiteți-ne un e-mail la sales@lensify.net și trimiteți articolul la: Lensify OÜ, Narva mnt 5, 10117 Tallinn, Estonia.

Cadouri
În cazul în care elementul a fost marcat ca un cadou când a fost achiziționat și expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării dvs. După primirea elementului returnat, vă va fi trimis un certificat de cadou.

În cazul în care articolul nu a fost marcat ca un cadou când a fost cumpărat sau dacă furnizorul de cadouri a primit comanda pentru a vă oferi mai târziu, vom trimite o rambursare donației cadou și va afla despre returnarea dvs.

livrare
Pentru a vă întoarce produsul, trebuie să trimiteți produsul dvs. la: Lensify OÜ, Narva mnt 5, 10117 Tallinn, Estonia

Veți fi responsabil pentru plata pentru propriile costuri de expediere pentru returnarea elementului dvs. Costurile de expediere nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul returnării de transport va fi dedus din rambursare.

În funcție de locul în care locuiți, timpul care poate dura pentru ca produsul dvs. schimbat să vă ajungă la dvs. poate varia.

Dacă expediați un articol de peste 75 de euro, luați în considerare utilizarea unui serviciu de transport maritim sau asigurare de transport maritim. Nu garantăm că vom primi elementul returnat.